DPF filter
ČISTENIE DPF/FAP FILTROV

 

 

 

Ponúkame profesionálne čistenie filtrov pevných častíc.

Pozrite si viac

ÚPRAVY SOFTVÉRU
Softvérové úpravy štartovacej dávky
Vypnutie EGR ventilu
Vypnutie klapiek sania
Kontroly softvéru
Pop&bangs
Launch control
Obmedzovač otáčok
Radenie bez ubratia plynu
 
ÚPRAVA JAPONSKÝCH VOZIDIEL

Chiptuningová úprava japonských značiek.

NOVÉ AUTÁ A MOTORY

Optimalizujeme výkon najnovších áut a motorov - Škoda Superb, Škoda Kodiaq, Mercedes C w205

NAUČÍME VAŠE AUTO PO SLOVENSKY

Aktualizácia softvéru a nahranie slovenského prekladu do všetkých systémov

Pozrite si viac

MERANIE NA MOTOROVEJ BRZDE

Spoločnosť RLS Chiptuning vykonáva meranie výkonu motora na vlastnej motorovej valcovej brzde.

V prípade potreby je možné si ju prenajať.

Pozrite si viac

    DPF Filter

     

    FAQ - Často kladené otázky

    1. Nezníži sa úpravou životnosť motora?

    Životnosť motora nie je nijako ohrozená, pretože motor nie je konštruovaný tak, aby bol závislý na filtri pevných častíc. Napríklad motor 1,9 TDi 77 KW sa používa vo vozidle s filtrom pevných častíc aj vo vozidle bez neho. Pritom motor je úplne rovnaký!

     

    2. Prejaví sa úprava nejako negatívne na dymivosti?

    Rozhodne nie, dokonca skôr naopak. Dochádza k lepšiemu spaľovaniu a menšej produkcii nespálených zvyškov (dymu)!

     

    3. Nezvýši sa spotreba paliva?

    Práve naopak. Nedochádza k regenerácii filtra, a teda vo väčšine prípadov spotreba klesá, a to v rozmedzí 0,3 - 0,7 l na 100 km.

     

    4. Nepoškodí sa tým riadiaca jednotka motora?

    Úprava softwaru nijako neovplyvní iné funkcie motora a funguje stále ako sériová! Len sa ošetria výstupy z čidiel filtra pevných častíc.

     

    5. Nemusím úpravu zopakovať? Je naozaj na stálo?

    Nemusíte! Samozrejme, tieto úpravy sú jednorazové a trvalé!

     

    6. Môžem vrátiť filter pevných častíc naspäť?

    Áno, pokiaľ sa rozhodnete, že chcete naspäť filter pevných častíc, tak Vám ho objednáme (cena záleží na značke vozidla) a namontujeme naspäť do vozidla. Vrátenie sotwaru do jeho pôvodnej verzie je zdarma!

     

     

     

     

    Filter pevných častíc (DPF, FAP, AdBlue) - Odstránenie a vypnutie
    robíme jedine pre športové účely

     

    Príklady problému s DPF
     
    Softvérová úprava

    Filter pevných častíc - DPF/FAP filter - sa majiteľom áut pripomenie najčastejšie, keď dôjde k jeho zaneseniu a upchatiu. Jediným riešením býva jeho drahá a nákladná výmena.  

    Filter pevných častíc vo vašom vozidle vyčistíme na novom, certifikovanom (certifikát TÜV NORD) a profesionálnom zariadení. Vyčistíme všetky filtre, všetkých značiek vozidiel. Garantujeme 24 mesiacov a ďalších 100 000 km bez problémov s filtrom pevných častíc za predpokladu bezproblémovo fungujúceho spaľovacieho systému.  Viac...

    Celý proces odstránenia filtra pevných častíc pozostáva z dvoch hlavných častí: 

    1. Zo softvérovej úpravy

    Tu dochádza k samotnej úprave, optimalizácii softvéru riadiacej jednotky motorového vozidla, aby auto po vybratí DPF alebo FAP filtra nebolo v núdzovom režime. 

    2. Z mechanického vyberania a odstránenia DPF alebo FAP filtra

    Mechanické odstránenie dielu výfukového systému - filtra pevných častíc. Tento diel je po odstránení vložky čisto priechodný. Tento krok znižuje odpor výfukového systému a priaznivo pôsobí na nárast výkonu a zníženie spotreby.
     
    Vyberte si logo výrobcu pre bližšie informácie o cenách. A ako bonus sme pre vás pripravili aj fotografie z jednotlivých montáži.
     

    Ak máte záujem o renováciu vášho DPF filtra, navštívte našu stránku dpfrenovacie.sk.

    RLS Chiptuning

     

    RLS Chiptuning         RLS Chiptuning

    Po čistení                Pred čistením

    FAQ - Často kladené otázky

    1. Nezníži sa úpravou životnosť motora?

    Životnosť motora nie je nijako ohrozená, pretože motor nie je konštruovaný tak, aby bol závislý na filtri pevných častíc. Napríklad motor 1,9 TDi 77 KW sa používa vo vozidle s filtrom pevných častíc aj vo vozidle bez neho. Pritom motor je úplne rovnaký!

     

    2. Prejaví sa úprava nejako negatívne na dymivosti?

    Rozhodne nie, dokonca skôr naopak. Dochádza k lepšiemu spaľovaniu a menšej produkcii nespálených zvyškov (dymu)!

     

    3. Nezvýši sa spotreba paliva?

    Práve naopak. Nedochádza k regenerácii filtra, a teda vo väčšine prípadov spotreba klesá, a to v rozmedzí 0,3 - 0,7 l na 100 km.

     

    4. Nepoškodí sa tým riadiaca jednotka motora?

    Úprava softwaru nijako neovplyvní iné funkcie motora a funguje stále ako sériová! Len sa ošetria výstupy z čidiel filtra pevných častíc.

     

    5. Nemusím úpravu zopakovať? Je naozaj na stálo?

    Nemusíte! Samozrejme, tieto úpravy sú jednorazové a trvalé!

     

    6. Môžem vrátiť filter pevných častíc naspäť?

    Áno, pokiaľ sa rozhodnete, že chcete naspäť filter pevných častíc, tak Vám ho objednáme (cena záleží na značke vozidla) a namontujeme naspäť do vozidla. Vrátenie sotwaru do jeho pôvodnej verzie je zdarma po dobu 2 rokov.